Purchase Administrator

Solliciteren
  • Aarschot - Vlaams-Brabant
  • Bediende

Jouw taken
• Je waakt mee over een goed verloop van onze aankoopprocedure
• Je beheert de mailbox ‘purchase’
• Je bent het eerste aanspreekpunt voor leveranciers en interne klanten
• Je doet de opvolging van bestellingen en leveringen in ons ERP-systeem
• Je doet de opvolging en verwerking van facturen met een issue
• Je maakt nieuwe artikelen aan in ons ERP-systeem

Jouw profiel
• Je werkt klantgericht en bent stressbestendig
• Je hebt zin voor initiatief en verantwoordelijkheid
• Je hebt zin voor organisatie en toont betrokkenheid naar de functie en de firma
• Je communiceert vlot in het Nederlands, je hebt kennis van Frans en Engels
• Je werkt gedetailleerd, gestructureerd en nauwkeurig
• Je bent administratief sterk
• Je bent computervaardig (MS office, ERP-systeem)
• Kennis van Navision is een pluspunt

SERIS Technology biedt
• Een boeiende en afwisselende job in een uitdagende en dynamische werkomgeving
• Ruimte tot zelfontplooiing en reële doorgroeimogelijkheden
• Een aantrekkelijk salaris met extralegale voordelen
• 6 extra ADV-dagen omwille van een 39-uren werkweek
• Groeps- en hospitalisatieverzekerin

Klik hier als u al een account hebt: Login

CV (Formats : pdf, doc, docx; 2Mo Max)
Motivatiebrief (Formats : pdf, doc, docx; 2Mo Max)